Teknisk support

Har du et teknisk problem, kan du kontakte vores support via kontaktformularen nedenfor.  Du er også altid velkommen til at ringe på 33 75 55 60. Vi sidder klar ved telefonerne mandag-fredag kl. 8.00-16.00.

support.gyldendal.dk kan du se driftsstatus. Og nedenfor kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål til teknisk support. 

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Vi er klar til at svare på dine spørgsmål og hjælpe dig med at løse problemet, hvis noget er galt. Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os.

Ring til os

Kundeservice 33 75 55 60


Mandag - torsdag: 9:00 - 16:00
Fredag: 9:00 - 15:00
Mail: information@gyldendal.dk

Teknisk support 33 75 55 60


Mandag - fredag: 8:00 - 16:00
-
Mail: support@gyldendal.dk

Betaling/kontoudtog 33 38 28 18


Mandag - torsdag: 9:00 - 15:00
Fredag: 9:00 - 12:00
Mail: debitor@gyldendal.dk

Opret supportsag

Hvad drejer sagen sig om?


Hjælp til fagportaler?

Vi vejleder dig og din skole i forhold til indkøb og implementering af Gyldendals fagportaler. Og vi kommer også gerne forbi din skole.

Find din konsulent

Kundeservice Gyldendal Uddannelse
Ofte stillede spørgsmål
Kan I fjernstyre min computer for at finde fejlen?
Hvilke browsere understøtter de digitale materialer?
Hvordan får jeg adgang til min i-bog med en e-nøgle?
Hvordan får jeg adgang til min i-bog og e-nøgle?
Min skole har abonnement, men jeg får alligevel at vide, at jeg ikke har adgang?
Min profil er låst - hvad gør jeg?
Hvorfor bliver i-bogen ikke vist rigtigt?
Hvordan logger jeg ud af UNI-Login?
Hvornår får jeg svar på min mail?