Luk

Luk
Køb af {ProductName}

{ProductName} kan ikke købes direkte på gyldendal-uddannelse.dk. Kontakt Gyldendals Skoleservice for bestilling.

Kontakt Skoleservice på telefone: 33 75 55 60
Mandag 10-15
Tirsdag-torsdag 9-15
Fredag 9-14

Uden for åbningstid kan du sende os en besked, så kontakter vi dig efterfølgende.

Navn*
Din e-mailadresse*
Gentag e-mail*
Besked*
Telefonnummer (valgfrit)
Send

klasserumsspil.dk

Abonnement og pris
Klasserumsspil.dk 
henvender sig til engelskundervisningen i 4.-9. klasse. 

Spillene sælges i to pakker:

  • Klasserumsspil.dk - Mellemtrinnet (4.-6. kl.)
  • Klasserumsspil.dk - Udskolingen (7.-9. kl.)

Klasserumsspil.dk sælges som et skoleabonnement, hvor der betales for alle skolens klasse på hhv. mellemtrinnet (4.-6. klassetrin) og udskolingen (7.-9. klassetrin). En to-spors skole, der ønsker at købe Klasserumsspil.dk - Mellemtrinnet skal således betale for seks klasser.

Pris: Kr. 200,- ex. moms. pr. klasse pr. år.

Prisen er ekskl. moms, og vi henviser i øvrigt til Gyldendals generelle abonnementsbetingelser her på www.gyldendal-uddannelse.dk.

For køb eller prøveadgang kontakt Kundeservice på 33 75 55 60 eller på information@gyldendal.dk.

Vil du prøve Klasserumsspil.dk med din klasse eller for dig selv, så kan du bare logge på med dit UniLogin og prøve den demoversion, som er frit tilgængeligt for alle. Demoversionen består af første afsnit af Claiming the Hood, der handler om rap-kultur i USA. Afsnittet indeholder materiale til fire lektioner, fri adgang til grammatikspillene og til en engelsksproget tutorial, der handler om hvordan man skriver en rap.



Klasserumsspil.dk er et koncept til grundskolen, der kombinerer det bedste fra spilverdenen med velafprøvede læringsstrategier, og de første tre er allerede på hylderne. Som navnet antyder, er klassen sammen om at spille spillene – og med læreren som den centrale styrmand.

Klasserumsspillene sætter læring på spil, men uden at køre læreren ud på et sidespor. Spillene er dialogiske og projektorienterede. De inddrager desuden både elevernes krop og kreativitet.

Klasserumsspillene stjæler ikke tid fra faglig undervisning, da de netop er bygget op omkring Forenklede Fælles Mål. Det vil sige, at alt indhold er kernefagligt, og forholder sig direkte til målsætninger og krav til stof, der opgives til afgangsprøverne.

I GU Magasin kan du læse en en artikel om spilkonceptet, ligesom du kan læse mere om spillene på vores kampagnesite, eller gå til selve spillene på klasserumsspil.dk.

Nedenfor kan du se en præsentationsvideo af klasserumsspil.dk eller høre en podcast, hvor Sanne Harder, designchef og partner i Copenhagen Game Lab, der har udviklet Klasserumsspil.dk, og Thorkild Hanghøj, lektor, ph.d, på Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet i København, hvor han forsker i brugen af spil i undervisningen, diskuterer om spil hører hjemme i undervisningen.

(Kan du ikke se playeren, så klik her og hør podcasten på SoundCloud)

Vi bruger cookies på gyldendal-uddannelse.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.